WDX - Dealer fabryczny wózków widłowych Doosan

Aktualności

Najświeższe informacje dotyczące wózków widłowych Doosan w jednym miejscu.

Bezpieczeństwo operatora wózków widłowych Doosan

Domeną naszych wózków są niskie koszty eksploatacyjne, głównie dlatego, że fantazją wykazywaliśmy się podczas projektu, a nie produkcji. Inżynierzy zespołu Doosan trzymają się kilku zasad zapewniających bezpieczeństwo operatora.

Trwałość: stosujemy wyłącznie sprawdzone i trwałe komponenty. Często to właśnie siła materiału i technologia produkcji przekłada się na wytrzymałość dalece większą niż oferuje konkurencja.

Bezpieczeństwo: zapewnienie poczucia bezpieczeństwa jest naszym priorytetem i jedną z wielokrotnie nagradzanych cech naszych produktów. Kluczowym czynnikiem jest system sensorów, który w niezawodny sposób wykrywa i zapobiega nieplanowanemu działaniu podczas pracy. W przypadku kiedy operator opuści siedzenie wózka, system wykryje to, ustawi bieg na neutralny, po czym rozlegnie się alarm dźwiękowy. Alarm załączy się również jeśli operator nie zaciągnie hamulca ręcznego podczas opuszczania pojazdu. Kiedy ponownie zasiądzie w kabinie, będzie zmuszony wybrać bieg neutralny, a dopiero później obrać inny kierunek. Dźwignia hamulca posiada także brzęczyk, który ostrzeże operatora jeśli ten wysiądzie bez zaciągnięcia ręcznego. System jest standardem wśród wszystkich modeli Pro-5.

Stabilność: wszystkie nasze produkty zapewniają płynną i stabilną pracę. Wskaźniki stabilności są często znacznie wyższe niż stanowią wymogi, co więcej wszystkie modele z napędem elektrycznym, standardowo wyposażone są w Technologię Aktywnej Kontroli, która kontroluje prędkość na zakrętach, redukując ryzyko wywrócenia.

Łatwość obsługi: wspierana jest rozlicznymi opcjami, takimi jak automatyczne zmiany biegów, która redukuje zużycie opon, czy tylne uchwyty i rogi, które ułatwiają cofanie. Inteligentna kontrola trakcji zapewnia bezpieczeństwo i wydajność, podczas gdy mechanizm blokujący MastLock zapobiega przypadkowemu podniesieniu lub obniżeniu wideł kiedy operator znajduję się poza kabiną.