Różnorodne opakowania w branży kosmetycznej
Inovia International wytwarza produkty botaniczne na zamówienie dla sektorów kosmetyków i pielęgnacji ciała dla klientów na całym świecie. Od momentu powstania w 2004 roku, aby wykorzystać wzrost rynku produktów naturalnych, Inovia skorzystała ze wsparcia swojej
firmy macierzystej, Stan Chem International Group, znajdując sobie miejsce na rynku w tym szybko rozwijającym segmencie.
Asortyment Inovii podlega ciągłej rotacji, dlatego efektywny przeładunek materiałów jest ważną częścią operacji firmy. Lista produktów jest długa, a towary dostarczane są w szerokiej gamie opakowań: od toreb i pudełek aż do beczek, palet i kontenerów masowych. Należy do tego stosować wózki widłowe, które w sposób efektywny i skuteczny mogą przemieścić szeroki zakres opakowań produktów pomiędzy magazynami a pojazdami obsługującymi dostawy.
Innowacyjny pojazd Doosan BR14JW-7 okazał się potężnym narzędziem, pomagającym Inovii sprostać temu zadaniu i nadążyć za wymaganiami klientów. Paul Ager, Dyrektor ds. Operacji Inovii, komentuje to tak: – Byliśmy już przekonani do marki Doosan, bowiem mamy bardzo pozytywne doświadczenia z naszymi poprzednimi wózkami widłowymi tego producenta.
-Dzięki zintegrowanemu przesuwowi bocznemu w BR14JW-7 (jedna z wielu specjalistycznych cech, będących w standardzie w wózkach Doosan), nasz zespół może przeładowywać beczki z dużo większą łatwością, umieszczając je bardziej precyzyjnie na półkach magazynowych, znacznie zmniejszając uszkodzenia zarówno regałów, jak i naszych produktów.
Kolejna funkcja BR14JW-7 dostępna w standardzie również okazała się cenna dla Inovii. Przez naciśnięcie przycisku operator może wybrać sterowanie 180° lub 360° w celu dostosowania się do różnych warunków pracy. Jest to szczególnie ważne podczas manewrowania w ciasnych przestrzeniach, dlatego też to idealne rozwiązanie dla magazynów, które posiada Inovia.
Paul Ager i jego koledzy są pewni, że nowy Doosan BR14JW-7 pomoże im w lepszym wykonywaniu ich pracy – czyli dostarczaniu klientom pachnących produktów.