WDX - Dealer fabryczny wózków widłowych Doosan

Wdrożenia

Sprawdź jak wózki widłowe Doosan sprawdziły się w akcji. Poznaj ich zalety na konkretnych wdrożeniach!

Doosan pomaga REGAIN w recyklingu tworzyw sztucznych

wózki widłowe spalinowe

REGAIN Polymers, z siedzibą w Allerton Bywater, w hrabstwie West Yorkshire, jest jedną z wiodących brytyjskich firm zajmujących się recyklingiem tworzyw sztucznych. Firma rozwija się dynamicznie dzięki unikalnej zdolności do recyklingu trudnych plastikowych odpadów, zarówno ze źródeł konsumenckich, jak i przemysłowych.

Praca w sektorze recyklingu oznacza, że oddziaływanie na środowisko jest dla firmy bardzo istotnym zagadnieniem, również w kwestii wykorzystywanych wózków widłowych. Dlatego też kiedy firma REGAIN potrzebowała wymienić swoją flotę w swoim zakładzie o pojemności 50.000 ton, wybrała firmę Doosan oraz jej autoryzowanego partnera, Dawsonrentals.

Mark Mosby, koordynator magazynu i wysyłek REGAIN, wyjaśnia: –szukaliśmy dostawcy, który mógłby z nami współpracować i sprawić, żebyśmy nie musieli martwić się o stosowność i niezawodność pojazdów, oraz który mógłby dostarczyć pojazdy, które są także przyjaźniejsze dla środowiska.

Firma REGAIN zamówiła nową flotę, składającą się z 17 wózków LPG, w tym 11 G18S-5, cztery G25E-5, jeden wózek boczny i G33P-5 z dodatkową szuflą na widłach.

Poleciliśmy pojazdy Doosan ze względu na ich prostą, ale solidną konstrukcję, chłodzone olejem hamulce tarczowe oraz dostosowaną do tej pracy konstrukcję, które zmniejszają czas przestojów i koszty naprawy. Przykładowo, chłodzone olejem hamulce tarczowe są całkowicie zabudowane i uszczelnione, tak aby chronić inne elementy systemu hamulcowego przed zanieczyszczeniami z zewnątrz, takimi jak kurz i pył. Jest to bardzo istotna cecha dla wielu środowisk pracy, jednak w szczególności dla tych, które można znaleźć w sektorze recyklingu i odpadów – powiedział Michael Wood z Dawsonrentals.

Odkąd firma REGAIN zaczęła korzystać z nowych pojazdów, operatorzy szczególnie chwalą sobie idealne usytuowanie klaksonu, zamontowanego na tylnym uchwycie. Jest to istotna funkcja bezpieczeństwa podczas licznych manewrów cofania, które należy codziennie wykonywać.

Nasi operatorzy uznali nowe pojazdy za łatwiejsze w obsłudze – zużywają też mniej paliwa, co wiąże się z niższymi emisjami spalin, realizując tym samym nasz cel – pracę w sposób przyjaźniejszy dla środowiska – podsumowuje Mosby.